НОВ СЕЗОН: ПРОЛЕТ/ЛЯТО ’24! ОТКРИЙТЕ ТРЕНДОВЕТЕ >>>

Търсене...

Юнска актуализация: нови марки в MODIVO. Вижте колекциите на Glamorous, Bohonomad, Fabiana Filippi и AGL

2 min.
В тази статия:

MODIVO е иновативен моден мултибранд, който предлага над 160 000 продукта от над 650 марки от секторите streetwear, casual и premium. Всеки месец към списъка с продукти, които можете да намерите в нашия магазин, се присъединяват нови марки, които са еднакво вдъхновяващи и предлагат най-изтънчения асортимент. Този месец се присъединиха марки като: Glamorous, Bohonomad, Fabiana Filippi и AGL. Какво си струва да знаете за тях?

Основана през 2007 г. в Обединеното кралство, марката Glamorous отбеляза феноменален растеж, превръщайки се в една от водещите марки за дамско облекло на британския и международния пазар. Въпреки, че корените ѝ са британски, днес тя е наистина глобална марка. Марката Glamorous може да бъде намерена в над 30 държави по света, включително САЩ, Канада, Австралия, Италия и Германия.

Създателите на марката Glamorous казват за своята марка: „Нашите клиенти остават в центъра на нашата работа, а социалните медии, поп културата и инфлуенсърите оказват влияние на насоките на нашите проекти. Марката е създадена за смели жени, защото момичетата на Glamorous не се страхуват да създават и след това да разчупват модните клишета.“ Дизайнерите на марката Glamourous се ръководят от идеята, че модата трябва да бъде индивидуална и достъпна. Използвайки иновативни материи, вълнуващи щампи и красиви силуети, Glamourous предлага на клиентите си най-горещите модни тенденции на достъпни цени.

Bohonomad е марка сандали, силно повлияна от плажната и курортната тематика. Идеята се ражда в популярна туристическа дестинация в Турция. Сандалите от въже – водещият продукт на марката – са създадени с идеята да бъдат универсални, комфортни и удобни за пътуване. Произведени в Турция, сандалите Bohonomad са 100% ръчна изработка, вегански и са произведени по екологичен и устойчив начин. Освен това Bohonomad се ангажира да спазва трудовата етика, за да осигури на служителите си безопасна и добра среда за развитие и работа. Bohonomad поема социална отговорност както за своята марка, така и за продуктите си, което в крайна сметка доведе до бързо нарастване на броя на феновете на марката.

Компанията Fabiana Filippi е вдъхновена от уникалната кашмирена традиция в Умбрия, където пейзажът е осеян с маслинови и дъбови дървета като в ренесансова картина. Резултатът е оригиналният дизайн на марката: графични линии в съчетание с плавни форми, придружени от палитра, която отразява цветовата гама на природата. За Fabiana Filippi стилът е израз на свобода, кондензирана в „уютен минимализъм“ с автентична и интригуваща същност. При производството на дрехите на марката се обръща голямо внимание на чистотата на суровините и устойчивостта на производствените процеси, като се създава елегантност, основана на уважение към земята и хората.

“В деня, в който се роди дъщерята на брат ми и съпругата му Донатела, тримата се погледнахме и си казахме: ето как ще се казва нашата търговска марка, тя ще носи същото име като това момиченце – Фабиана Филипи. Изминаха тридесет години и това ”да“, изказано в унисон, съчетано с вкус към красотата и грижа към умбирийската традиция на изработка, доведе до останалите неща. Подобно на Фабиана, нашата компания също се превърна в общност, която сега пулсира със същия ентусиазъм, където семейните ценности са основните качества на компанията.“ – казва основателят и главен изпълнителен директор на марката Марио Филипи Кокета.

AGL е съвременна марка от премиум клас, създадена от жени за жени, съчетание от италианско майсторство и ръчна изработка. От 1958 г. насам компанията AGL процъфтява в италианския регион Марке, който донякъде е сърцето на обувната промишленост. Благодарение на усилията на Пиеро Джусти, основателя на компанията, AGL е създадена и продължава да се развива като семейна фирма. Проектите на AGL завладяват Северна Европа и Съединените щати благодарение на сина на Пиеро, Атилио, който създава перфектния по размер дизайн, която става отличителен белег на обувките на марката, проектирани и произведени в Италия от семейната фирма. Репутацията и световното разпространение на марката нарастват още повече, когато към работата в компанията се присъединяват и сестрите Джусти – Сара, Вера и Мариана – третото поколение в семейството, което вече е начело на това, което те смятат за свое семейно бижу. Това женствено трето поколение на марката AGL осигурява изключителен стил и несравнимо качество за всеки специален момент от живота на всяка жена. Обувките на AGL са винаги изискани, но смели, съвременни и ежедневни. Без пресилена елегантност и категорично страхотна – марката AGL е идеална за онези скромни и динамични жени, които се осмеляват да поемат инициативата в ежедневните си избори.

тенденции и съвети
Insta News