MID SEASON SALE до -30%! Купувайте топ продукти на още по-ниски цени. ПРОВЕРЕТЕ
Търсене...

5 неща, които трябва да знаете за марка Guess – империята на братя Марчиано

3 min.

Съчетаване на легендарния блясък на Холивуд с нотка френски шик – това е рецептата за успешна модна марка, която вероятно биха представили основателите на американската марка Guess. Историята на нейното развитие е изумителна, рекламните кампании са примамливи, а дрехите печелят верни почитатели вече повече от 40 години. Въпреки, че марката стана известна с производството на добре скроени, секси дънки, подчертаващи тялото, днес проектите ѝ не свършват с това. По-долу ще намерите цялата най-интересна информация за историята на марка Guess, описание на асортимента на марката, както и вдъхновение за стилизации с нейните продукти.

Днес Guess има повече от 1500 магазина по цял свят и предлага колекции за мъже, жени и деца, както и широка гама от аксесоари – от бижута, парфюми, очила и часовници до изключително желаните обувки и чанти.

MSS

Историята на марката Guess започва през 1981 г. След като се влюбват в Лос Анджелис по време на семейна почивка, четиримата братя Марчиано, родом от Южна Франция, решават да го превърнат в свой дом. Името на марката е взето от рекламен слоган, който те виждат всеки ден на път за офиса: „Познайте какво има в новия ни Big Mac?„. Думата се запечатва в съзнанието им. Скоро тя става име на компанията и на сградата на централата ѝ на Olympic Boulevard, точно до билборда, който ги вдъхновява.

Модел със спортна стилизация: клин и тишърт на Guess, дънково яке, бели маратонки

Влюбени в Америка, братята създават своя революционен продукт, с който марката става известна: тесни дънки до глезена с три ципа, които те наричат Marilyn Jean. Въпреки факта, че износеният деним не е много френски продукт, а по-скоро американска стилна икона, братята Марчиано успяват да усетят американската атмосфера толкова силно, че се заемат да създадат проект от този тип и изпращат по чифт дънки с ръчно написана бележка до избрани универсални магазини. Bloomingdales харесва дънките и поръчва 24 чифта от тях. Дънките с уникалната секси кройка се разпродават за броени часове.

В рамките на първата година от присъствието си в САЩ Guess попада във всички големи американски универсални магазини, включително Bergdorf Goodman, Bonwit Teller, Neiman Marcus и Saks Fifth Avenue. По времето, когато дънките са основна част от американския гардероб, Guess им придава по-модерен и секси вид, предлагайки широка гама от иновативни кройки и протрити зони, със стилен и кокетен подход, който може би само французите могат да постигнат.

Идеята за стила на рекламите на Guess е на най-младия от братята Марчиано – Пол. Имайки предвид очарователния свят на Guess, той не се нуждае от агенция, която да му помогне. Кампаниите на бранда имат за цел да пресъздадат очарованието на класическия Холивуд, но и да представят съвременни млади жени, които определят провокативния дух на марката. Първото „момиче на Guess“ е безизвестният френски модел Естел Лефебюр. Другите лица на марката вече са по-известни: Клаудия Шифър, Каре Отис, Ева Херцигова, Летисия Каста, Наоми Кембъл, Анна Никол Смит, Парис Хилтън и Карла Бруни, която по това време е само на 16 години.

Що се отнася до фотографите, те са само утвърдени имена от Елън фон Унверт до студентката Даниела Федеричи, която Пол Марчиано взима от филмовото училище през 1992 г., за да снима Анна Никол Смит. Уейн Мейзър, Хърб Ритс, Дюи Никс, Рафаел Мазуко и Пабло Алфаро също са допринесли за повече от три вълшебни десетилетия фотографии за марката.

Независимо дали са черно-бели, или цветни, стилът на рекламите на Guess е незабавно разпознаваем – съблазнителни модели на вдъхновяващ фон, загатващи история, която зрителите могат да доловят сами.

Революционният продукт, с който започва всичко, и който определя висококачествените продукти на марка Guess, е денимът. Дънковите панталони на Guess са типично женствени, секси и перфектно скроени. С течение на времето и нарастването на популярността на американската марка, нейните основатели започват да добавят към асортимента на бранда чанти, обувки и аксесоари, включително и изключително модерните часовници, обожавани както от жените, така и от мъжете.

Със списъка си от знаменитости, сред които са Наоми Кембъл, Адриана Лима и Клаудия Шифър, Guess продължава да печели сърцата на потребителите по цял свят. Днес марката предлага пълен асортимент от мъжки и дамски облекла. Особено забележителни са роклите на Guess, които впечатляват със своето разнообразие. Има по нещо както за любителките на удобния, градски стил, така и за почитателките на романтичните и нежни визии с харбали и дантели, а също така и за бунтарките, за които кожените елементи в рок стил са изключително важни.

Модел с бяла плетена рокля с дълъг ръкав на марка Guess

Отличителните дрехи, обувки и аксесоари на марка Guess, които се свързват с типично американския стил, могат лесно да бъдат включени в тоалети за най-различни поводи. Вижте по-долу нашите примери за аутфити с продукти на Guess, които можете да намерите в MODIVO.

Марката Guess е най-известна със светлите си дънки с различни кройки, но винаги подчертаващи фигурата. Съчетавайки ги с бял пуловер и оригинални обувки на токчета ще бъдете винаги топ.

Модел с бяла блуза с дълъг ръкав, сини дънки, черно-бели обувки на ток и кафява чанта на марка Guess

Guess има и свое разпознаваемо лого, което често се среща върху блузите, тениските и суитшъртите на марката. То може да бъде с пайети, цирконий, цветно или просто оригинално. Как да носите напр. суитшърти на Guess с логото на марката? Просто: като не ги комбинирате с други дрехи с лого, а гладки, като на снимката по-долу.

Модел с черен суитшърт на марка Guess с надпис

Guess означава и обикновени дрехи, но винаги със секси оформление, характерно за марката. На снимката по-долу например е показана стилизация с къса плетена рокля Guess с интересна кройка. Точно в стила на марката на братя Марчиано.

Модел с кафява плетена рокля на марка Guess, кафява дамска чанта и кафяви ботуши

Популяризирането на логото Guess и безупречното качество на продуктите ѝ ѝ донесоха не само голяма слава. Как можете да разпознаете фалшивия продукт на Guess? Не забравяйте да потърсите модела на уебсайта на производителя, като използвате кода на продукта, преди да го купите. Фалшивите чанти или обувки на Guess могат да изглеждат по същия начин като оригиналните продукти. Обърнете внимание на цените на продуктите, които са много по-ниски, а и качеството не е същото. Купувайте от реномирани магазини като MODIVO, които ви гарантират автентичност и сертификат за оригиналност.

Главна снимка: Photo by Vanni Bassetti/Getty Images

тенденции и съвети
Insta News