Търсене...

HUF – Streetwear част от луксозната мода

2 min.

Безспорно е, че облеклото в стил streetwear е станало част от луксозната мода. Някога запазена за скейтъри, днес царува на модните подиуми по време на седмиците на модата, също толкова често, колкото и чантите Bottega Venetta. Романсът на ежедневната и висшата мода продължава вече от няколко сезона. Тази революция в модата означава, че ценим комфорта, без да се налага да се отказваме от стила. Представяме Ви марката HUF, чието име произлиза от прякора на основателя. Кийт Хуфнагел създаде една от най-разпознаваемите марки за улично облекло. Струва си да я познавате!

Хуфнагел е роден в Ню Йорк и още от малък навлиза в света на хип-хопа и скейтборда. През 80-те години скейтбордът не се вписва в мейнстрийма. Хуф и неговият екип са възприемани като бездомни, чийто начин на живот е неразбираем за масите.

През 1992 г. Хуфнагел се премества да живее в Сан Франциско, градът, който по това време е столица на скейтборда. Тази промяна му дава възможност да се развива по-нататък в този спорт и да избяга от рутината. Започва да кара професионално, а благодарение на професионалните договори, участва в интересни проекти и пътува по света.

В Сан Франциско се появява зародишът на HUF. Кийт създава пространство за всички любители на скейтборда и уличното облекло и първия магазин, наречен Tenderloin District. Той събира под един покрив най-готините марки, които се вписват в лайфстайла на скейтборда. Мястото се радва на популярност, което подтиква Кийт да създаде и пусне своя собствена линия облекла HUF. Марката съчетава основата на скейтборда, уличното облекло и начина на живот на скейтърите. За по-малко от десет години от основаването си HUF се превръща в независим производител на първокласни дрехи, обувки и артикули за скейтборд.

26

Популярността и лоялните фенове на марката произхождат от автентичността на бранда. Хуфнагел вярвал, че „скейтбордът“ обединява хората. Това е начин на живот, произтичащ от ценностите, изповядвани от хора от различни субкултури, както и от художници, музиканти и фотографи. Той излиза извън социалните и политическите структури. HUF се ръководи от идеята за себеизразяване и свободата на индивидуалността.

HUF е марка, която е извън основния стилистичен тренд на марките, които Ви предлагахме досега в MODIVO. Това е марка premium, сравнима с такива гиганти като Off-White, Supreme, Stüssy или Vetements. Като марка, произхождаща от скейтбординга, предлага унисекс модели и дизайни. В резултат на това в офертата липсват предложения предназначени специално за жените. Скейтбордът е строго вписан в основната идея на марката HUF, което може ясно да се види в кройките, уличния дизайн или референциите и установените сътрудничества.

В първите години от дейността на марката извън местния пазар тя не е била много популярна. От днешна гледна точка вече е известно, че просто стилът, който основателят на марката реализира от самото начало, значително е изпреварил времето си. Стилът е постоянен, поддържан стриктно от години и днес HUF е начело на марките за улично облекло. Другите марки следват начинанията на HUF, а не обратното.

27

Марката често си сътрудничи с други марки. Дори от позицията на европейски получател (който почти автоматично отхвърля сътрудничеството с марки, известни само в САЩ) брандът установява много сътрудничества, които са доста разнообразни.Сред тях са сътрудничества с: Pulp Fiction, G-Shock, Thrasher, Obey, Budweiser, Bode, Real, Spitfire, South Park или Pink Panter. Освен това с артисти като: Snoop Dogg, Phil Frost, Hajime Sorayama, Blondie, Frazetta или Chief Keef.

Вижте офертата на марка HUF достъпна в MODIVO!

тенденции и съвети
Insta News