Търсене...

Носталгично пътешествие до 90-те години в кампанията на датската марка Remain за сезон пролет-лято 2022

Датската марка, носена от водещите скандинавски инфлуенсъри, дебютира с новата си колекция в MODIVO! В най-новата кампания на Remain за пролет-лято 2022 г. марката ни връща в 90-те години, когато властваше рейвът. Сочните цветове, характерните за марката, кожените елементи и овърсайз кройките са отличителните белези на колекцията, която има за цел да отпразнува жизнеността, спонтанността и свободата.

Вижте колекцията на марка Remain за сезон пролет-лято 2022 и се пренесете в цветните 90-те години.

Remain by Birger Christensen – история на марката

Remain е основана през 2018 година в Копенхаген от Denise Christensen в сътрудничество с датската модна къща Birger Christensen. Първата колекция на бранда става светкавично успешна благодарение на скандинавските инфлуенсърки, които често започват да ходят и да се снимат с дрехите на Remain. Фенки на марката са Cristina MusacchioJanka Polliani и Tina Lauvli. Представянето на новите колекции на бранда се превърна в неизменна част от най-важното модно събитие в скандинавските страни – Седмицата на модата в Копенхаген. Дениз, собственик и творчески директор на Remain, преосмисля интериора на гардероба на съвременната жена. Колекциите на марката съчетават вечни класики със съвременни, изискани и същевременно лесни за носене в ежедневието модели. Отличителна черта на марката са кожените дрехи – рокли, панталони, якета и поли, включени във всяка колекция на марката.

Janka Polliani, Tine Andrea Lauvli Storløs и Darja Barannik по време на ревюто на Remain за Copenhagen Fashion Week 2021. Fot. Christian Vierig via Getty Images

Кампанията на Remain за сезон spring-summer 2022

За предстоящия сезон пролет-лято 2022 г. дизайнерите на Remain се връщат в 90-те години на миналия век, в които властват енергията, спонтанността и динамиката. По време на ревюто на Remain в рамките на Седмицата на модата в Копенхаген моделите преминаха по подиума в ритъма на техно музиката в лъскави и многоцветни тоалети, което накара гостите да се почувстват като на рейв от 90-те години. Вдъхновението на Денис Кристенсен за колекцията беше необходимостта да се освободим от пандемичната реалност и да освободим нова енергия.

Темата за среднощното парти продължава и в кампанията Remain SS22. Колекцията е издържана в бляскав стил, разчупен с меки плетива и oversize елементи. Тя се характеризира с пуловери, анцузи, сатен, кожа и деним, които могат свободно да се комбинират. Марката отново залага на силните цветове и семплите силуети – лъскави панталони с широки крачоли, съчетани с топове, плетени комплекти в тревисто зелено или характерните кожени панталони, съчетани със сака. Новата колекция включва и гофрирани овърсайз якета, които скандинавските момичета просто обожават.

Колекцията на марка Remain можете да намерите в MODIVO:

Хареса ли ви тази статия? Споделете я!
Insta News