Търсене...

Как да върнете продукти в MODIVO? Лесно и удобно – стъпка по стъпка

Едно от най-големите предимства, което Ви гарантира онлайн магазин MODIVO е безплатното връщане. Спокойно можете да поръчате всички продукти, които желаете да пробвате, за да изберете тези, които Ви харесват най-много и да върнете останалите. Връщането е безплатно с куриерска фирма Спиди. Освен това не е нужно да се редите на опашка в пощата или да опаковате пратката си по сложен начин. Вижте как да върнете продукти от поръчки направени в MODIVO стъпка по стъпка.

Нерешителността при онлайн пазаруването не е нещо необичайно. Ето защо Ви гарантираме безплатно връщане с куриерска фирма Спиди, за да имате възможност да решите вкъщи, кои дрехи, обувки или аксесоари поръчани в MODIVO са най-подходящи за Вас.

За да отговорим на очакванията на нашите клиенти в MODIVO предлагаме безплатно връщане на закупените в магазина продукти (но само с куриерска фирма Спиди). Имате възможност да върнете закупен продукт в рамките на 100 дни. Как да го направите? Следвайте следните стъпки:

Стъпка 1: попълнете формуляра за връщане

  • ​​Попълнете формуляра за връщане, който сме приложили към пратката Ви. Ако не откривате формуляра, можете да го свалите от тук.
  • Опаковайте стабилно продуктите за връщане в допълнителна опаковка или плик, задължително приложете попълнения формуляр за връщане.

Не забравяйте, че върнатите продукти трябва да са в оригиналните им опаковки и с приложените към тях етикети и аксесоари. Те не бива да са употребявани или да са с нарушен търговски вид.

Стъпка 2: изберете начина на връщане

Можете да се възползвате от безплатно връщане с куриерска фирма Спиди като се свържете с тях и си направите заявка за куриер на посочен от Вас адрес или изпратите продуктите директно от офис на Спиди.

Имайте предвид, че връщането с всички останали куриерски фирми е за Ваша сметка.

Адресът, на който се изпращат всички наши пратки е следният:

ПОЛУЧАТЕЛ: за магазин modivo.bg

до адрес: бул. България № 310

Русе, 7000

В случай че връщате няколко продукта от една поръчка, можете да ги изпратите в обща пратка с приложени всички формуляри за връщане. Ако продуктите обаче са от различни поръчки, изпратете всеки от тях като отделна пратка, със съответния за нея документ за връщане.

Не забравяйте, че не предлагаме директна замяна.

Какво се случва след като изпратите пратката?

  • Получавате товарителница – с която можете в сайта на куриерската фирма да следите кога артикулите са предадени на наш служител в град Русе.
  • Продуктите се проверяват – в Отдела ни за връщане в Полша. След като процесът приключи, ще получите съобщение на посочения в поръчката имейл адрес.
  • Възстановяване на заплатената сума – получавате сумата, която сте заплатили за артикулите (без транспортните разходи, ако има начислени такива) в рамките на 14 дни от датата на изпращане на върнатата пратка от Русе към Полша. В извънредни случаи този срок може да бъде удължен, при възникване на проблем с банковите данни.
Жена, която връща продукт по удобен начин чрез приложението на магазина
Връщането в MODIVO е не само изключително лесно, но може да бъде и безплатно.

Сумата се възстановява по следните начини:

– За поръчки, заплатени онлайн през системата PayU – автоматично по картата, от която е направено плащането;

– За поръчки, заплатени с наложен платеж – по посочената във формуляра за връщане банкова сметка.

Прочетете също статиите за модните тенденции за тази година:

Модни тенденции за есен-зима 2023/2024 в дамската мода – вижте най-модерните дрехи и аксесоари за този сезон >>>

Мъжка мода за сезон есен-зима 2023/2024 – вижте топ предложенията от модните дефилета >>>

Хареса ли ви тази статия? Споделете я!
тенденции и съвети
Insta News