В тази статия:
3 min.
Известна с най-популярните анцузи в историята, марката Juicy Couture е определяна като ежедневна и същевременно луксозна. През първото десетилетие на 2000 г. звезди като Мадона, Бритни Спиърс, Дженифър Лопес и Парис Хилтън носят анцузите на марката, украсени с блестящи камъчета. Ето, че сега е 2024 г., а дрехите с логото на Juicy Couture все още са изключително модерни, особено през последните няколко сезона, когато наблюдаваме завръщането на тренда Y2K.
Juicy Couture – коя е тази марка и в какво се състои феномена на дрехите с лъщящи надписи? Пренесете се с нас в началото на 2000 г., за да откриете отговорите на тези въпроси!
Как е създадена марката Juicy Couture?
Попадали сте на дрехи, парфюми или чанти Juicy Couture и сте се чудили що за марка е това? Бързаме да отговорим! Марката е основана през 1997 г. в Лос Анджелис от две приятелки: Памела Скайст-Леви и Гела Наш-Тейлър. Жените споделят страстта си към модата и стила, а първите им продукти са удобни панталони за бременни и подчертаващи фигурата тишърти.
През 2001 г. марката създава известния плюшен анцуг. Един от тях е ушит специално за Мадона с надпис Madge (съкращение на „Ваше величество“, както наричаха Кралицата на попа, когато живееше в Обединеното кралство). Както лесно можете да се досетите, когато певицата започна да се появява на публични места с анцуг на Juicy Couture, популярността на марката порасна значително. През следващите години към почитателките на плюшените ансамбли се присъединиха още знаменитости, които ги носеха не защото им плащаха за това, а защото просто ги харесваха.
Juicy Couture – анцуг, който се превърна в култов продукт
Със сигурност си спомняте списанията за клюки като Bravo или Popcorn. Именно в тях, още преди ерата на Instagram, можехме да видим снимки на любимите си звезди, които се разхождат по известния Rodeo Drive с чаша кафе от Starbucks. През първото десетилетие на 2000 г. тези списания бяха пълни със снимки на певици и актриси, облечени в прочутите плюшени спортни комплекти на Juicy Couture. Бритни Спиърс, Кристина Агилера и Джей Ло караха всяка от нас да мечтае да има поне един плюшен комплект с блестящи камъчета в гардероба си.
Тогава спортният екип, който дотогава е бил предназначен по-скоро за фитнес залите или за вкъщи, се превръща в изключително модерно ежедневно облекло. Знаменитостите го носеха с маратонки, джапанки и маркова чанта. Този стил се превърна в емблематичен символ на началото на 2000-те години, а благодарение на завръщането на тенденцията Y2K сега се пресъздава от най-известните it-girls.
Марката Juicy Couture в попкултурата
Когато пишем за Juicy Couture, няма как да не споменем за ролята на попкултурата и за огромния успех на марката. Звездите, които се разхождат по улиците на Лос Анджелис с плюшени анцузи, са само върхът на айсберга, напомнящ за популярността на бранда. Къде другаде сме виждали емблематичните велурени долнища на анцузите? Ето няколко примера:
- през 2003 г. Парис Хилтън и Никол Ричи носят в различни цветове и кройки анцузите на марката в шоуто си „Simple life“;
- през 2004 г. анцугът на Juicy Couture се появява също във филма „Гадни момичета“;
- през 2009 г. Дженифър Лопес се появява в розов анцуг Juicy Couture с къси панталонки в музикалния клип към песента „I’m real“;
- през 2019 г. Парис Хилтън дава интервю за Vogue, в което разказва за емблематичната си визия с анцуг Juicy Couture и за истинската си мания по тази дреха.
Логото на марка Juicy Couture – как се е променило с течение на времето?
Лъщящият, сребърен надпис „Juicy Couture“, който може да бъде открит върху панталоните и суитшъртите на бранда, не е единственото лого, което марката използва. Първоначалното лого на марката изобразява планински териери (защото основателките на марката обичат кучета), които държат щит със сърца и думите Love P&G (първите букви от имената на основателките). В горната част на логото има корона и пълното име на марката: „Juicy Couture“.
Днес логото изглежда малко по-различно – надписът P&G е заменен със сърца и буквата „J“, а в центъра се е появил още един малък териер. Дизайнерите на марката подписват дрехите и аксесоарите с различни варианти на логото: понякога това е цялото лого (особено върху тениските), а друг път само думата „Juicy“.
Не само анцузи: Juicy Couture в MODIVO
Въпреки, че не може да се отрече, че флагманът на марката Juicy Couture са плюшените комплекти, нейната гама, която се предлага в MODIVO, ни предлага много повече! Целият стил на марката Juicy Couture е в чест на тенденцията Y2K. Благодарение на поколението Z (за което модата от началото на 2000-те години не е завръщане, а нещо съвсем ново) този стил става все по-популярен с всеки изминал сезон. И така, на какво си струва да се обърне внимание?
Преди всичко заложете на горнища в кремави или меки пастелни нюанси с логото, които, съчетани със спортни или парашутни панталони, ще създадат модерна визия, вдъхновена от Бритни Спиърс от ерата на „Hit me baby one more time“. Съчетайте тениска Juicy Couture с чифт дънки с ниска талия за ежедневна визия с естетика като от 2000 г. За вдъхновение, как да възприемете тенденциите от началото на хилядолетието, вижте аутфитите на звезди като: Бела Хадид, Дуа Липа и Кайли Дженър.
Надявам се, че вече знаете защо плюшените анцузи на марка Juicy Couture са феноменални. В MODIVO можете да ги намерите в най-различни модерни цветове.
Прочетете също >>>Y2K style – вижте най-популярните елементи на гардероба в стила на модата от 2000-те години.
Проверете в магазин